O rețea cunoscută de magazine, cu cele mai mari venituri în Republica Moldova, a comandat o publicitate în care apar rapperii Magnat și Feoctist în calitate de curieri, iar membrele Ansamblului Folcloric „Frunza Nucului” – hamali. Totul are loc sub fundalul hitului „Dă-mă, mamă, după Iura” ale cărui versuri au fost modificate.
Piesa „Dă-mă, mamă, după Iura” a fost publicată pe canalul de YouTube al rapperilor acum două luni, însă și în prezent se menține în topuri. A acumulat peste 5,4 milioane de vizualizări la momentul publicării acestei știri.
Publicitatea comandată de L. începe cu secvența în care se aude la radio hitul și cu Feoctist-curier care îi spune lui Magnat-curier: „Băi, dar cât se poate?!” și oprește muzica.
Ce se întâmplă mai departe, vedeți chiar în video.
Pentru mai multe, abonează-te la canalul de TELEGRAM!
Potrivit agenției de publicitate, Roman Burlaca a regizat așa-zisul noul clip al piesei cu versurile adaptate pentru comanda rețelei de magazine, scenariul aparține lui Andrei Copoț.
Nu se cunoaște cât a costat, dar nu este prima dată când L. comandă publicitate cu prezența artiștilor care au spart topurile. Anterior, au apărut în asemenea publicități membrii formației muzicale „Zdob și Zdub”.