Controverse în jurul manelei „Made in Romania”, veche de acum 12 ani, dar care a devenit virală în prezent, datorită TikTok-ului. S-a adeverit că refrenul nu-i aparține lui Ionuț Cercel, dar a fost inspirat dintr-o piesă pop, semnată de Smiley, „Mr. Originality”.
Maneaua a fost popularizată de doi frați focoși din Turcia, care dansează pe ritmurile lui Ionuț Cercel. Iar de curând, jucătorii echipei Inter Milano și-au sărbătorit victoria cântând și dansând pe „Made in Romania”. Văzând proporțiile incredibile ale popularității atinse de această melodie, Smiley a venit cu o reacție, spunând că refrenul a fost inspirat dintr-o piesă de a sa, mult mai veche.
„La începutul începuturilor a existat piesa „Mr. Originality” și care a avut foarte mare succes în anul în care am lansat-o. După succesul acestei piese, ProTv au vrut să facă un imn de 1 decembrie pe melodia piesei „Mr. Originality”, cu Loredana și Conector și a ieșit nebunia asta(fragment din piesa din 2008). După ce a ieșit piesa în varianta asta „Made in Romania”, a apărut pe internet și varianta asta, a lui Ionuț Cercel. Nouă ni s-a părut mișto, am lăsat-o să se ducă viral. Atunci nu știu dacă a fost virală, nuștiu dacă exista termenul de viral pe vremea aia, după care cred că anul trecut sau acum doi ani a ieșit o altă variantă. Și anul ăsta, spre surprinderea tuturor a devenit virală peste tot în lume. Concluzia este că muzica este un limbaj universal și că e foarte frumos când o grămadă de oameni contribuie la o chestie care bucură o lume întreagă. Bravo vouă, bravo nouă tuturor, să fim sănătoși! Așa că dumla dumla da, made in Romania”!, a spus artistul.
În prezent, piesa lui Smiley are 3,4 milioane de vizualizări pe YouTube, iar varianta lui Ionuț Cercel 50 de milioane.