Lady Gaga a stârnit un val de reacții pe rețelele de socializare, după ce a dezvăluit într-un interviu video că preferă vinul roșu servit cu cireșe maraschino și Diet Coke. Declarația a fost făcută într-un clip Vanity Fair, intitulat „Lady Gaga Takes a Lie Detector Test”, publicat pe YouTube în luna februarie.
Cântăreața a răspuns sincer la întrebarea „Cum comanzi vinul roșu la bar?” cu o rețetă neobișnuită, dar delicioasă pentru unii. Combinația a trecut testul poligrafului, confirmând autenticitatea răspunsului.
Deși interviul a fost publicat în urmă cu câteva luni, rețeta a devenit virală abia în această vară, mulți utilizatori de TikTok testând băutura și împărtășindu-și reacțiile online.
Băutura este cunoscută în Europa sub denumirea de kalimotxo (sau calimocho) și își are originile în Țara Bascilor din Spania. Versiunea tradițională combină vin roșu cu băutură carbogazoasă de tip cola, dar există și variante cu băuturi răcoritoare cu aromă de lămâie sau portocală.
Pe TikTok, părerile sunt împărțite. Un creator de conținut a declarat că aromele se anulează reciproc și rezultatul este subtil. „Nu știu dacă aș comanda-o din nou, dar probabil voi termina paharul acesta,” a spus ea.
Alții au fost mai duri. „E ca o Cola cu alcool, dar cu taninuri. Nu e groaznică, dar e haos într-un pahar,” a comentat un alt utilizator.
Reacțiile online variază de la entuziasm la scepticism. Unii consideră băutura o alegere inspirată, alții spun că le amintește de experimentele adolescenței. „Gaga mi-a furat ideea din liceu când încercam să-l păcălesc pe tata că nu beau,” a glumit un internaut.
Mai mulți europeni au confirmat că rețeta nu este deloc nouă, fiind o alegere obișnuită în barurile din Spania, Portugalia, dar și din Europa de Est încă din anii 2000.
Expertul în branding Laura Burkemper consideră că alegerea lui Gaga este „o expresie de brand îndrăzneață”. Potrivit acesteia, băutura reflectă perfect stilul vedetei: „neașteptat, provocator și mereu reinventat.”