Dan Negru, unul dintre cei mai îndrăgiți oameni de televiziunea românească are un nume sonor și pe rețele de socializare. Pe Facebook are o comunitate de 765.000 de urmăritori, în timp ce pe Instagram este urmărit de peste 211.000 persoane. Așadar, mulți își doresc să fie promovați pe aceste platforme ale sale. Negru însă e cam zgârcit la a face publicitate și are o condiție obligatorie, și nu, nu e despre bani.
„Dacă pot să fac o poveste din asta, să fie atractivă pentru publicul meu, mă bag. Condiția asta e, să pot face o poveste. Uite, m-a contactat un mare producător de ceaiuri. Și mi-am adus aminte că Mircea Albulescu îmi povestea cum stătea la ceaiuri când s-a apucat pentru prima oară de teatru radiofonic. Mi-a plăcut povestea asta și am transpus-o într-o postare despre ceaiuri. Trebuie să fie ceva cu care rezonez”, a explicat el pentru gsp.ro.
Prezentatorul se arată uimit că promovările pe online au ajuns să-i aducă mai mulți bani, decât moderarea unui spectacol, de exemplu, ceea ce implică efort mult mai mult.
„Mă cam smintesc ofertele comerciale. A ajuns să coste mai mult să postezi o reclamă decât să prezinți un spectacol. Dacă prezint ceva, mă duc cu avionul sau mașina, să zicem la Cluj, mă îmbrac, mă duc acolo, dorm la hotel, mă pregătesc, apare în față un public, am grijă ce spun și așa mai departe. Și vine unul și zice: „Uite, cu postarea asta, îți dau dublu decât îți dă unul să prezinți”, a dezvăluit Dan Negru.
Citește și:Regele audiențelor din noaptea dintre ani, Dan Negru refuză să mai prezinte Revelionul! Iată motivul