Cleopatra Stratan și soțul ei, Edward Sanda, au demarat în urmă cu aproximativ 2 ani o afacere cu haine, fiind foarte entuziasmați la acea vreme. Doar că lucrurile nu au fost pe măsura așteptărilor, iar proiectul necesita timp, pe care cei doi artiști nu prea îl aveau. Cuplul a dezvăluit, pentru Ciao.ro, că nu a mers proiectul lor pe fashion, prin urmare se concentrează pe muzică, domeniu în care succesul nu s-a lăsat așteptat.
Cleopatra Stratan și Edward Sanda împlinesc vara asta 3 ani de la cununia religioasă și lucrurile merg din ce în ce mai bine înrre ei, după cum susțin. Artiștii au în plan o vacanță, dar se preocupă și de pregătirea unor piese noi. După participarea la America Express, celor doi soți nu le mai surâde o nouă experieneță într-un reality show, preferând să se concentreze asupra muzicii.
Despre afacerea care a dat faliment
Cleopatra Stratan: „Am avut o colecție de haine. Nu mai avem colecția de haine, a fost așa să zicem o probă, ceva pe care noi am vrut să-l facem. Se pare că a fost mai mult sau mai puțin”. „E greu!”, a completat-o Edward Sanda.
Cleopatra Stratan recunoaște că proiectul în modă necesita mult timp, implicare și dedicare, resurse de care cei doi nu dispun, cel puțin nu în această perioadă de plină ascensiune în topurile muzicale. În plus, se pare că realitatea a fost mult mai dură decât anticipaseră ei, pentru că au pierdut toți banii.
Cleopatra Stratan: „Cumva ne-am băgat pe o zonă, pe care nu o cunoaștem atât de bine și am zis totuși să ne ocupăm de businessul nostru care este muzica până la urmă. Asta a fost așa ca o idee”. Edward Sanda, iarăși, a continuat: „Facem ce facem și tot la muzică ne întoarcem. Asta o facem cel mai bine. Asta ne iese, ce să facem!”.
Potrivit foștilor antreprenori, în momentul în care oamenii sunt obișnuiți cu anumite branduri, e mai greu să le aduci ceva nou în față. Așa s-au ales cu o gaură în buget.
Cleopatra Stratan: „Nu, nu a fost vorba de asta. Pur și simplu e foarte greu să te bați cu branduri care deja există pe piață de ani de zile și noi am venit cu ceva nou, cu altceva. În momentul în care oamenii sunt obișnuiți cu anumite branduri, e mai greu să le aduci ceva nou în față”. „Am și fost conștienți, pentru că atunci când începi o afacere nouă și nu ești cumva din domeniul ăla și vrei să prindă, trebuie să îți iei o marjă de minim jumătate de an, să te aștepți să fie fail (n.r eșec) și noi ne-am gândit la asta. La noi nu a fost fail, a mers ok, doar că trebuie să te ocupi foarte mult de ea și noi nu aveam timp, nu reușeam”, a mai spus și Edward Sanda.