Chiar la începutul lunii, pe 1 august, Dolce&Gabbana, cunoscutul brand italian de produse de lux, şi-a surprins clienţii cu lansarea unui parfum pentru câini. Acesta nu afectează pielea, blana şi nici ochii animalului de companie şi nu conţine alcool.
Tendinţa proprietarilor de a-şi răsfăţa animalele de companie, investind sume uriaşe în tot felul de produse dedicate acestora, de la suplimente alimentare la haine de firmă și de la şedinţe de SPA la gadgeturi high-tech, a făcut ca industria îngrijirii animalelor de companie să ia un avânt pe care puţini îl anticipau. Potrivit studiului companiei americane de piaţă Grand View Research Inc, până în anul 2030 este de aşteptat ca aceasă piaţă să ajungă la 236,2 miliarde de dolari.
În acest context, nu este de mirare că Dolce&Gabbana, renumita casă italiană de produse de lux, a lansat, chiar în prima zi a acestei luni, un parfum pentru animalele de companie. Fefé, relatează BMFTV, a fost inspirat chiar de căţelul lui Domenico Dolce și Guilherme Siqueira, care poartă acelaşi nume, şi a fost realizat de maestrul parfumier Emilie Coppermannn.
Potrivit Dolce&Gabbana, produsul dedicat animalelor de companie a fost realizat sub supravegherea atentă a unui etolog, specialist care studiază comportamentul oamenilor şi al animalelor.
Parfumul pentru căţei a primit certificare din partea protocolului Safe Pet Cosmetics, care are aceleași standarde ca și în privința produselor pentru oameni, şi este cât se poate de sigur. Nu conţine alcool, nu afectează ochii, pielea şi blana animalului de companie, în schimb, contracarează mirosurile neplăcute specifice câinilor, lăsând în urmă o aromă discretă şi plăcută de mosc şi santal. Imaginea ineditului parfum este Fefé, căţelul lui Domenico Dolce și Guilherme Siqueira, care apare, alături e alte „vedete” canine, şi în videoclipul publicitar al companiei.
Pentru mai multe, abonează-te la canalul de TELEGRAM!