Simbolul Paștelui, ouăle roșii au devenit sursă de inspirație pentru casa de modă din segmentul de lux, Louis Vuitton, care tocmai a lansat o colecție de ouă, realizată în colaborare cu celebrul cofetar Maxime Frédéric. Deserturile imită unul dintre cele mai cunoscute modele de poşetă ale brandului.
Ouăle din ediția limitată sunt confecționate din ciocolată neagră cu 70% cacao, iar la interior ascund o umplutură de alune de pădure coapte. Forma exterioară este sculptată cu celebrul model monogram al casei de modă, iar detaliile sunt redate din ciocolată cu lapte – inclusiv mânerele și fermoarul, care pot fi ușor confundate cu cele ale genții originale, transmite observatornews.ro.
Prețul unui ou este de 220 de euro și pare exorbitant pentru un desert de ciocolată, dar este totuși doar o fracțiune din cel al genții Louis Vuitton autentice, care se vinde cu aproximativ 2.900 de euro.
Pentru cei care nu doresc varianta în mărime naturală, Louis Vuitton pune la dispoziție și seturi mai mici de ouă, tot din ciocolată fină, și cu arome elaborate. Un set de 6 ouă cu logo-ul Louis Vuitton costă 70 de euro, iar o cutie cu 3 ouă se vinde pentru 40 de euro.
Aceste ouă de ciocolată de lux conțin combinații rafinate de arome, precum caramel cu zmeură și pralină cu fistic, caramel, vanilie albastră și gianduja crocantă cu hrișcă, sau caramel, vanilie tahitiană cu pralină de alune.
Chiar dacă prețul nu este pentru toate buzunarele, produsul a stârnit interes printre pasionații de modă și dulciuri rafinate. Ouăle de ciocolată Louis Vuitton sunt disponibile exclusiv în magazinele brandului din Paris, Shanghai, Singapore și New York.