Megan Markle a lansat de curând prima colecție de produse sub noul său brand, As Ever, iar internetul a luat foc! Deși borcanele de dulceață și amestecurile pentru clătite s-au epuizat în mai puțin de o oră, valul de reacții nu a fost doar dulce, scrie Rupor.md.
Ducesa de Sussex le-a mulțumit emoționată fanilor pentru susținere, după ce stocul limitat s-a vândut cât ai zice „Mmm!” Produsele – inclusiv un gem de zmeură de 9 dolari sau o variantă „de colecție” la 14 dolari – au fost promovate ca o „capsulă a timpului”, un omagiu adus serialului ei de pe Netflix, „Cu dragoste, Megan”.
Totuși, nu toată lumea a gustat din succesul dulce al lui As Ever. Criticii au ironizat ideea de a păstra ambalajele goale „ca amintire” și au acuzat-o pe Megan că vinde mâncare de supermarket sub pretextul unor produse premium. Revista The Intelligencer a ironizat brandul, numindu-l „cosmetice pentru dulapul din bucătărie”.
Cu toate acestea, fanii devotați au apărat-o cu pasiune, spunând că produsele sunt o extensie a eleganței și rafinamentului pe care Megan le promovează.