Numărul uriaș de fani cu care se laudă „reginele Instagramului”, surorile Kardashian, pe online nu este chiar atât de real! Socially Powerful, o agenție de monitorizare a rețelelor sociale, împreună ajutorul Modash, au dezvăluit că o parte impunătoare din urmăritorii faimoasei familii de fapt este alcătuită din roboți.
Potrivit datelor, marca de modă Good American a lui Khloe are aproximativ 30 la sută de urmăritori falși pe Instagram, însumând peste 740.000 de conturi frauduloase din cei peste două milioane de urmăritori.
Între timp, brandul lui Kourtney, Poosh, pare să aibă aproximativ 29% conturi false, în contextul în care 4,6 milioane de conturi urmăresc în prezent Instagram-ul mărcii.
Datele au arătat, de asemenea, că Poosh are un procentaj de implicare socială extrem de scăzut, de doar 0,10%.
Nici brandul SKIMS, al lui Kim Kardashian, nu pare a fi „curat”, aproape 29 la sută dintre urmăritorii mărcii de lenjerie intimă fiind considerați cel mai probabil falși. În timp ce veniturile companiei au crescut de la lansarea sa, în 2020, se pare că se bazează în continuare pe urmăritori falși pentru a-și crește vizibilitatea.
De asemenea, marca de produse cosmetice a lui Kylie, Kylie Cosmetics, are aproape 28% din urmăritorii de pe Instagram roboți. Cu 24 de milioane de urmăritori, firma este „ajutată” de aproximativ șase milioane de fani falși.
De altfel, aceasta nu este prima dată când Kylie este acuzată că folosește roboți pe platformele ei de socializare. În februarie 2025, site-ul web inBeat.co a susținut că auditul său privind urmăritorii online ai vedetei a arătat că mai puțin de un sfert dintre ei sunt autentici.
Potrivit site-ului, 24%, sau puțin sub 95 de milioane din cei 394 de milioane de urmăritori ai ei sunt reali, transmite cancan.ro în baza articolului radaronline.
Familia Kardashian nu a comentat până în acest moment informațiile publicate în presa din Statele Unite.