Influencerii nu mai vând! Victoria Moscalu, fondatoarea „MoonGlow Moldova” (produse pentru îngrijirea pielii) și Joujou (bijuterii) a renunțat la colaborările cu ei. Potrivit femeii de afaceri, oamenii au devenit înțelepți și știu că sunt plătiți. Mai multe a dezvăluit într-o ediție recentă a podcastului „Mama Răniților”, moderat de Daniela Montecore.
Antreprenoarea a fost printre primele care nu a pierdut timpul cu revistele și televiziunea, alegând promovarea pe online. Tot ea a colaborat la începuturi cu influenceri, ceea ce acum nu mai face. A renunțat la ei, nu subiectiv, dar după ce a analizat că aceștia nu mai vând așa ca altă dată.
„Noi nu mai numim influencerii ambasadori, îi numim prietenii brandului. Dacă ei într-adevăr folosesc cosmetica noastră și sunt mulțumiți, noi lucrăm barter – le dăm cosmetică gratuit, dar în schimb vrem recenzii sincere. Noi am refuzat colaborările pe bani. Deja nu era cinstit față de cumpărător. Comunitatea noastră este extrem de înțeleaptă și înțelegeau că e plătit. Deja lumea nu prea crede influencerii. Noi am cercetat și așa arată studiile”, a explicat Victoria Moscalu.
Acum, vinde smart marketing: brandul personal, consultanții profesioniști și profesionalismul echipei.
În același podcast, Victoria Moscalu a vorbit despre lecțiile învățate din eșecurile afacerilor anterioare, cum a convins moldovenii despre beneficiile cosmeticii coreene, greutățile de la început și de ce a închis magazinul de pe piața românească.