Fondatorul companiei care vinde „Labubu” a devenit cel mai tânăr miliardar din China!

Jucăriile cu dinți l-au îmbogățit nebunește! Fondatorul companiei Pop Mart, Wang Ning, a intrat în top 10 cei mai bogați oameni din China datorită succesului jucăriilor „Labubu”.

Prețul acțiunilor Pop Mart a sărit de la 34 la 270 de dolari, iar averea personală a lui Wang Ning a ajuns la 22,7 miliarde de dolari. La doar 38 de ani, Wang Ning a devenit cel mai tânăr miliardar din țară. Astăzi compania gestionează peste 500 de magazine în întreaga lume și are aproximativ 100 de reprezentanțe în afara Chinei, relatează Forbes, citat de mentoday.ru.

„Este destul de neobișnuit ca un produs legat de benzi desenate sau jucării să poată depăși barierele culturale și să devină popular atât în rândul consumatorilor asiatici, cât și în rândul celebrităților occidentale”, observă analistul Deutsche Bank, Jessie Xu.

Labubu este un breloc mic sub forma unei creaturi fantastice. Personajul a fost creat de artistul din Hong Kong, Casin Lune, în colaborare cu Pop Mart în 2015. Până la sfârșitul anului 2024, jucăria a devenit populară pe rețelele sociale din Occident.

Care este secretul acestei popularități uriașe? Aici a contat și norocul, însă conducerea companiei a construit foarte bine marketingul și a exploatat fiecare oportunitate pentru a atrage atenția publicului.

Nu este clar dacă jucăriile i-au plăcut vedetelor în mod natural sau a intervenit echipa de marketing a Pop Mart, dar chiar dacă prima variantă este adevărată, marketerii au știut să valorifice hype-ul, ducându-l la proporții incredibile.

Vânzarea în cutii surpriză este o altă tactică simplă, dar elegantă, folosită de Pop Mart. Oamenii nu știu niciodată ce vor primi, așa că cumpără din nou și din nou pentru a-și completa colecția.

Însă chiar și această metodă simplă a fost exploatată genial. Marketerii au simțit entuziasmul la timp și a început să lanseze ediții limitate de Labubu, extinzând conceptul, astfel încât cei care au devenit dependenți să nu aibă altă opțiune decât să cheltuiască mii de dolari.

Această strategie de marketing a fost alimentată și de știri spectaculoase în media (unele probabil plătite). De exemplu, vânzarea unor exemplare rare de Labubu la licitații pentru sume enorme – o adevărată capcană de marketing. Odată ce devine cunoscut faptul cât de mulți bani se fac în industrie, vor fi mii de oameni care vor dori să-și încerce norocul în magazin și să cheltuiască bani pe o jucărie care peste câteva luni ar putea ieși din trend (sau poate nu) și să-și piardă valoarea.

Noutăți

Exclusiv

Vedete

Sărăcie

Video

Spion