Marina Cârnaț, „zâna Aloe Vera” care vinde produsele companiei Forever Living, companie care folosește marketingul de rețea sau multilevel marketing (MLM), atunci când banii se fac nu doar din vânzări, ci și din recrutarea altor vânzători, a recunoscut într-un interviu cu Dorin Galben că a rămas fără mulți prieteni din cauza afacerii sale, prin care zice că ajută oamenii să slăbească și să-și detoxifice organismul.
Locul prietenilor vechi a fost completat de partenerii săi în afacere.
„Mai puțini am, mulți dintre ei m-au părăsit, din cauza sau datorită afacerii, dar mulți am câștigat, parteneri. Am multe prietene care sunt în afacerea mea, care pot spune că sunt parte din familia mea, dar cei care-i aveam anterior. . . s-au evaporat”, a spus ea.
Marina Cârnaț spune că succesul ei i-a îndepărtat.
„Lor cred că nu le place.”, a comentat ea.
Amintim că mai multe femei s-au plâns pe așa-zisele „zâne Aloe Vera”. Întrucât pentru a obține rezultate, unele creează programe de slăbit sau „detoxifiere” cu meniuri drastice, dar care includ aceste produse.
Marina Cârnaț insistă că nu a avut niciun feedback negativ de la clienții programelor cu aloe vera










