Echipa de producție compusă din Sergiu Scobioală și Traian Stoianov, a prezentat cu pasiune și dedicație proiectul lor, „Fiica Vinificatorului”, în cadrul concursului de pitch-uri de seriale TV, la a treia ediție a Festivalului și Forumului Internațional de Televiziune „Inima Europei”, desfășurat în perioada 25-28 septembrie 2023 la Varșovia.
Povestea familiei de vinificatori a impresionat profund juriul internațional, iar proiectul a primit o mențiune specială, care a adus și o invitație oficială pentru echipa „Shepherd Company” la Festivalul „New EU Market” din Zagreb, Croația, unde vor avea oportunitatea de a prezenta proiectul potențialilor co-producători. După succesul de la Varșovia, Traian Stoianov și Sergiu Scobioală sunt gată să facă furori și la Zagreb.
„E primul meu pitch la nivel internațional și am debutat cu dreptul chiar daca am ocupat locul doi. Mi-am pus în acțiune abilitățile de convingere și chiar din primele clipe am simtit că am cucerit și publicul și juriul. Sunt mândru de performanța noastră și sunt hotărât să continui să mă dezvolt în acest sens.” – a spus prezentatorul și producătorul executiv al proiectului, Traian Stoianov.
„Fiica Vinificatorului” este mai mult decât un proiect al unei case de producție, este un proiect național ce promovează Moldova ca o destinație turistică și povestește despre tradițiile noastre vitivinicole”, a mai declarat Sergiu Scobioală, autorul Proiectului „Fiica Vinificatorului”.
La concursul de pitch-uri au fost înscrise peste 170 de proiecte, ceea ce face aprecierea primită de „Fiica Vinificatorului” să fie cu atât mai valoroasă și încurajatoare pentru creatorii acestui proiect.
Reprezentarea Republicii Moldova la Festivalul „Heart of Europe” a fost posibilă cu sprijinul generos al companiilor Iute Credit, Zbor.md și Mied, cărora le transmitem sincere mulțumiri pentru susținerea acordată.
Partenerul Media al proiectului este Grupul de presă Realitatea.
„Fiica Vinificatorului” este câștigătorul proiectului Pitch.md și a fost dezvoltat cu sprijinul USAID Moldova. Proiectul își propune să aducă în prim plan povești captivante din universul vinificației moldovenești.