Directorul unei companii de securitate din San Francisco a cumpărat la licitație o rochie pentru soția sa produsă de casa de modă „The Fabricant”, scrie presa română. Până aici, totul bine și frumos, doar că rochia nu există în formă fizică.
Bărbatul a investit în producția unui start-up olandez, care a folosit un software pentru crearea vestimentației virtuale. Rochia la costat aproape nouă mii de euro și așa cum nu o poți pune în garderobă, modelul digital a fost adăugat peste o imagine deja existentă cu soția lui Richard, Mary Ren.
Rezultatul final cu Mary Ren purtând rochia futuristă a fost postată pe conturile sale personale de pe social media.
Moda virtuală ia amploare, întrucât este considerată o soluție pentru problemele climatice globale din ultimii ani. Consumul excesiv din industria modei, fiind unul dintre principalii factori contribuabili la criza actuală.
Apropo, compania producătoare a rochiei virtuale pe care o poartă Mary Ren în fotografii este prima care au vândut o piesa couture, digitală.