Brandul As Ever, deținut de Meghan Markle, a lansat lumânarea Signature Candle № 519. Reprezentanții mărcii susțin că aceasta miroase la fel ca nunta ducelui și ducesei de Sussex, care a avut loc pe 19 mai 2018.
Lumânarea conține note de mentă marocană, cardamom și frunze de ceai și „creează senzația unei zile proaspete într-un sat englezesc, a unei plimbări lungi prin grădină și a unui spirit de fericire la care este greu să te opui”. Poate fi achiziționată de pe site-ul oficial al brandului pentru 64 de dolari. Despre acest lucru informează publicația Page Six, transmite de la gаzeta.ru.
Meghan Markle a lansat, de asemenea, lumânarea No. 084, care poartă numele zilei sale de naștere. Potrivit brandului, aceasta umple aerul cu aroma lemnului dulce, note delicate florale și flori sălbatice din California, creând o senzație înălțătoare de confort, asemănătoare cu o îmbrățișare.
Pe 4 octombrie, Meghan Markle a apărut la show-ul Balenciaga, care a avut loc în cadrul Săptămânii Modei de la Paris. Soția prințului Harry a ieșit în public într-un costum alb, cu mantou și pantofi negri cu vârf ascuțit și toc. Celebritatea și-a aranjat părul într-un coc neted și s-a machiat în stil natural. Ea a venit la eveniment pentru a-și susține prietenul Pierpaolo Piccioli, care în iulie a devenit directorul creativ al casei de modă.
Totuși, utilizatorii de Internet nu au fost mulțumiți că Meghan Markle a participat la prezentarea brandului Balenciaga. Unii i-au amintit ducesei de scandalul din 2022, când casa de modă a lansat o campanie publicitară în care copii mici pozau cu ursuleți de pluș în ținute BDSM.










