Influenceri arși pe rug într-o postare, pentru că au făcut publicitate la lucruri scumpe bune de aruncat la gunoi

Un val de critici s-a pornit într-unul dintre cele mai active grupuri de femei de pe Facebook – „Ask a Woman”, după ce o membră a întrebat ce produse promovate de influenceri moldoveni le-au dezamăgit. Postarea a strâns rapid sute de comentarii, majoritatea negative, în care femeile și-au spus pățaniile cu diverse produse promovate în online.

Se pare că încrederea în influencerii moldoveni începe să scadă dramatic.

Cele mai frecvent menționate nume în comentarii au fost Anastasia Fotachi, Doina Danielean, Emilian Crețu, Gabriela Damir, Tatiana Koberidze și Tany Vander – personalități foarte active în promovarea brandurilor locale și internaționale.

Cu toate acestea, multe femei au declarat că s-au simțit păcălite sau că au dat bani pe produse care nu corespundeau deloc cu laudele din stories.

Discuția a scos la iveală o problemă mai veche: lipsa de transparență și exagerările din reclamele influencerilor.

Unele femei au mărturisit că nici nu se mai uită la recomandări, fiind deja sătule de „povești frumoase” care nu se pupă deloc cu realitatea.

Noutăți

Exclusiv

Vedete

Sărăcie

Video

Spion