Tany Vander deschide afaceri pe bandă rulantă. După ce nu i-a mers business-ul cu haine, antreprenoarea s-a apucat să vândă cosmetice premium „made in China”. Vander a povestit că a răscolit toată Franța, Italia, Japonia și Coreea, dar cea mai bună calitate a găsit-o în. . .China.
Vander spune că se află în căutarea formulei perfecte și a unei calități ireproșabile a produselor cosmetice care vor ajunge în magazinul ei. După multe căutări, antreprenoarea a ajuns să testeze produsele unei fabrici chineze, la recomandarea altei persoane care a asigurat-o că giganții industriei colaborează anume cu această fabrică, așa că nu va da greș. Afacerista recunoaște că era sceptică referitor la chinezerii.
„Aici fac cosmetice cele mai renumite branduri din lume. Nu pot spune cine că e confidențial, dar toate noi ne folosim de cosmetica lor. Dacă reușești să lucrezi cu ei, succesul îți e garantat.”
Femeia de afaceri dă asigurări că a testat pe propria piele sute de produse cosmetice made in China și scrie că fabrica chineză bate pe cele europene.
„De acest lucru m-am convins după ce am comparat ce cosmetică îmi trimitea Italia și Franța și ce mi-a trimis China”.
„Eu rujuri mai frumoase nu am văzut! Când am ajuns la umbrele de ochi îmi venea să plâng de bucurie. Gloss-urile sunt dragostea vieții mele”, spune afacerista despre mostrele primite, încercând să inspire încredere moldovencelor în producția chineză pe care a decis să o importe.
Coincidență sau nu, dar Vander a sistat activitatea magazinului său de haine, după un scandal generat de bloggerița Sandra Dodon, care a sugerat public că afacerista vinde chinezerii de pe Temu și a publicat și un exemplu de rochie care seamănă cu cea din buticul lui Vander, dar se vinde de patru ori mai ieftin pe Temu.
Însăși afacerista a declarat că învinuirile nu au influențat cumva închiderea magazinului său. Tany Vander a recunoscut că buticul nu avea o locație bună, fără locuri de parcare. Plus, aceasta a spus că nu se putea dedica în totalitate acestei afaceri, de aici și eșecul afacerii.