Zvonurile precum că Tany Vander și Jănika Guțu, afaceriste cu propriul brand de haine, ar vinde de fapt chinezerii care se găsesc pe platformele de comercializare online cu un preț mult mai mic – au împânzit TikTok-ul. Ulterior, Vander a anunțat închiderea magazinului cu haine din centrul capitalei, dar a spus cu înverșunare că nu a luat decizia din cauza scandalului iscat. Aceasta, dar și fondatoarea JJ s-au apucat să demonstreze moldovenilor că ceea ce vând nu au comandat de pe Joom ori Temu.
Tany Vander le-a făcut cu ou și oțet pe cele care au dezvăluit că rochii similare ca-n buticul ei se găsesc și pe Temu, de patru ori mai ieftine. Aici referindu-se la Sandra Dodon. Designera deja fără magazin, Tany Vander a spus că „le va pune în bot” și le va arăta cum se coase de fapt rochiile în atelierul ei.
Patru prețuri deasupra! Una dintre ex-iubitele lui Usatîi deconspiră businessul lui Tany Vander din care se îmbogățește
@luxx_bb0 #for #forupage #moldova #chisinau #moldova_foryou #foryoupage❤️❤️ #woww #fory #stiri #noutati #nedreptate #tanyvander #vander #tanea
Jănika Guțu a reacționat mai temperat la aceste zvonuri. În cadrul primul ei interviu a încercat să demonstreze că producția JJ și cea de pe Joom diferă la calitate. Peste câteva zile a plecat cu Iurică în China și a făcut un tur al fabricilor unde a ales să-și coase colecțiile de haine sport.