Magnat și Feoctist – curieri. Versurile și clipul hitului „Dă-mă, mamă, după Iura” – modificate! „Băi, dar cât se poate?”

O rețea cunoscută de magazine, cu cele mai mari venituri în Republica Moldova, a comandat o publicitate în care apar rapperii Magnat și Feoctist în calitate de curieri, iar membrele Ansamblului Folcloric „Frunza Nucului” – hamali. Totul are loc sub fundalul hitului „Dă-mă, mamă, după Iura” ale cărui versuri au fost modificate.

Piesa „Dă-mă, mamă, după Iura” a fost publicată pe canalul de YouTube al rapperilor acum două luni, însă și în prezent se menține în topuri. A acumulat peste 5,4 milioane de vizualizări la momentul publicării acestei știri.

Publicitatea comandată de L. începe cu secvența în care se aude la radio hitul și cu Feoctist-curier care îi spune lui Magnat-curier: „Băi, dar cât se poate?!” și oprește muzica.

Ce se întâmplă mai departe, vedeți chiar în video.

Pentru mai multe, abonează-te la canalul de TELEGRAM!

Potrivit agenției de publicitate, Roman Burlaca a regizat așa-zisul noul clip al piesei cu versurile adaptate pentru comanda rețelei de magazine, scenariul aparține lui Andrei Copoț.

Nu se cunoaște cât a costat, dar nu este prima dată când L. comandă publicitate cu prezența artiștilor care au spart topurile. Anterior, au apărut în asemenea publicități membrii formației muzicale „Zdob și Zdub”.

Noutăți

Exclusiv

Vedete

Sărăcie

Video

Spion